Best Western
BEST WESTERN Baronen Hotell
KONFERANSE PÅ BARONEN

Velkommen til å arrangere større og mindre konferanser, møter og kurs hos oss. Om du ønsker et raskt møte med en kunde eller leverandør, en medarbeidersamtale i andre omgivelser, skreddersyr vi dagen så den passer perfekt inn i dine planer.

Vårt personale vil trygt loser deg igjennom arrangementene på en profesjonell, varm og hjertelig måte!

Ønsker en middag i forbindelse med konferansen kan vi tilby flere koselige restauranter like ved hotellet.

Kontakt oss gjerne for uforpliktende tilbud på kurs og konferanser eller dagmøter.

Nyhet! Vi har fått nye, åpne og lyse konferanselokaler!

DAGPAKKE KONFERANSE

Fra kr 395,- per person

Prisen inkluderer lokalleie, kaffe, frukt, kake og lunsj.

Ring 70 14 70 00 for bestilling.
FROKOST- OG KVELDSMØTER

Skal du møte en kunde, en samarbeidspartner eller leverandør?
Eller bare ha en samtale med en ansatt utenfor jobben?

Legg møtet hos oss og spis samtidig et lett måltid.
KONFERANSEROM

Vi har 3 ulike konferanselokaler å tilby.

Lokalet Kontoret for inntil 10 personer som ligger i 3. etasje på hotellet, rett ved vår hyggelige nye lounge.

Lokalet D-salen for inntil 25 personer som ligger i 3. etasje på hotellet, rett ved vår hyggelige nye lounge.
Et større og helt nytt lokale med plass inntil 80 personer i 1. etasje. Møterommet ligger med utsikt til veien og har store vinduer som gir mye lys til lokalet. Kaffelounge rett utenfor.



Konferanserommet i 1. etasje, inntil 50 personer.


Konferanserommet i 2. etasje, inntil 12 personer.


Vår nye lounge i 2. etasje.

Følg oss!

Facebook Twitter Google+ Youtube To Go App

Våre Tilbud

Each Best Western® branded hotel is independently owned and operated. © 2002-2013 Best Western International, Inc. All rights reserved.